eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 2002:a0d:dd09:: with SMTP id g9-v6mr154650ywe.6.1529680407599; Fri, 22
    Jun 2018 08:13:27 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:dd09:: with SMTP id g9-v6mr154650ywe.6.1529680407599; Fri, 22
    Jun 2018 08:13:27 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!h2-v6no
    1478465qtp.0!news-out.google.com!u13-v6ni613qtg.0!nntp.google.com!h2-v6no147846
    0qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 22 Jun 2018 08:13:27 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 22 Jun 2018 15:13:27 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634398
    [ ukryj nagłówki ]

    Policzony jest regulator na prace z moca maksymalna alternatora i ma jeszcze troche
    zapasu. Dawniej jak samochody nie byly tak pojebane, po przekreceniu kluczyka pelne
    napiecie jakie bylo w instalacji bylo przez regulator podawane na uzwojenie
    wzbudzania. Taki stan odpowiada stanowi mocy maksymalnej alternatora. Jak ktos sie
    zagapil to alternatora nie spalil, regulatora nie spalil, przewodow nie spalil, auta
    nie spalil. Jedynie troche rozladowal akumulator. Musisz dac inny powod uszkodzenia
    bo ten co dasles jest bledny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: