  • Data: 2020-06-29 19:32:14
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5efa1dca$0$558$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 29.06.2020 o 15:57, J.F. pisze:

    >Trochę zyję i już kilka razy miała się skończyć. I stale odkrywają
    >nowe złoża i ilość dostępnej ropy się zwiększa;)

    I myslisz, ze tak w nieskonczonosc bedzie, czy tylko do Twojej smierci
    ? :-)

    A barylke po 150$ pamietasz ?

    >Nie zauważyłem;)

    Rozni tacy eliminuja, i to nie tylko dlatego, ze im samochod smierdzi

    >Pożądane czy nie w dużych miastach raczej nieuniknione (wiem stany,
    stany, hajowa jazda;)

    No wlasnie. Da sie zrobic miasto dla samochodow ? Da :-)

    Jeszcze mozna na Detroit popatrzec ... zeby nie skonczyc tak samo :-)

    J.