  • Data: 2020-06-29 20:01:44
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9156689722$2...@s...com.
    ..
    Hello ToMasz,
    Friday, June 26, 2020, 10:48:25 PM, you wrote:

    >Dodaj 20%

    Nie dodawaj. Chyba, ze masz na mysli 40%+20%=48%

    https://wysokienapiecie.pl/2522-w-polsce-ruszyl-jede
    n-z-najwiekszych-blokow-weglowych-na-swiecie/

    45.59%, i to rekordowo wysoka - stare tyle nie maja.

    >Tylko i wyłącznie w optymalnym zakresie obciążeń. Bardzo trudne do
    >osiągnięcia w rzeczywistych warunkach - odejmij co najmniej 10%

    a myslimy o autostradzie, zwyklej krajowce czy miescie ?

    Poza tym odjal juz troche :-)

    Pytanie ile powinien odjac na stan polskich diesli ... moja vectra
    jakos nie chce malo palic ...

    >No popatrz, a durni klienci kupują te Tesle jak najęci...

    Bogaci sa i na cene nie patrza :-)
    Albo wydaje im sie, ze beda mogli jechac i nie prowadzic :-)

    >Ale eksploatacja tańsza.

    Na razie sie kompletnie nie kompensuje :-)

    J.