eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-29 13:28:03
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Apr 2018 13:14:51 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Na przykład. Kolejny edytor, z którego nowicjusz będzie wychodził za
    > pomocą "kill" z innego terminala.

    Ale to już power-user, a nie nowicjusz. Kiedy ja po raz pierwszy
    uruchomiłem vi będąc nastolatkiem który odkrywa system Linux (był to
    bodajże SuSE Linux 4.x bez X-ów) to skończyło się na wyciągnięciu wtyczki
    z gniazdka. :)

    Wtedy nie było internetu (u mnie we wsi), więc po wiedzę trzeba było
    jechać autobusem 15km do najbliższego miasta z punktem dostępu do sieci.
    Teraz młodzież nie miewa takich problemów.

    Mateusz