-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl>
Date: Fri, 28 Jun 2013 01:46:11 +0200
Message-ID: <a...@4...net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.197.67
X-Trace: 1372376773 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1447 79.184.197.67:60681
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496621
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 28 Jun 2013 00:04:11 +0200, Iksiński napisał(a):
> Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> news:51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> diesla na 3000?
>
> Dlaczego się dziwisz? Interesowałeś się jaki jak wygląda krzywa momentu
> obrotowego dla silnika TDI?
A co ma do jazdy ze stałą prędkością krzywa momentu obrotowego (która jest
wykresem dla w pełni wciśniętego pedału gazu)?
No i jak już przy tym jesteśmy, to w moim samochodzie maksymalny moment
obrotowy jest przy 6050rpm... Zalecasz jazdę ze stałą prędkością 50km/h na
jedynce? ;)
> Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne
> zabijanie.
A w jaki to sposób to ją zabija?
Jeśli coś zabijają niskie obroty, to silnik z powodu niedostatecznego
smarowania.
A i to nie w przypadku kiedy ktoś jeździ przy niskich obrotach ze stałą
prędkością (a więc silnik jest delikatnie obciążony), a najwyżej wtedy jak
przy tych niskich prędkościach kierowca ciśnie gaz do dechy - i wtedy
właśnie silnik można szybciej zużyć, bo mając np. 1200rpm ciśnienie oleju
jeszcze jest niskie, a współczesny diesel przy takich obrotach potrafi już
nieźle obciążyć układ korbowo-tłokowy.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.13 02:00 X-Man
- 28.06.13 02:08 X-Man
- 28.06.13 07:06 Tomasz Gorbaczuk
- 28.06.13 08:34 arek333
- 28.06.13 08:46 DoQ
- 28.06.13 08:52 Adam Wysocki
- 28.06.13 12:24 WW
- 28.06.13 13:25 X-Man
- 28.06.13 16:52 Przemeq
- 28.06.13 17:43 J.F.
- 28.06.13 17:52 anacron
- 28.06.13 21:31 Irokez
- 28.06.13 21:50 Michał Baszyński
- 28.06.13 21:52 Michał Baszyński
- 28.06.13 22:50 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=