eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na obrotach poniżej 2000 › Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 28 Jun 2013 01:46:11 +0200
    Message-ID: <a...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.197.67
    X-Trace: 1372376773 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1447 79.184.197.67:60681
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496621
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 00:04:11 +0200, Iksiński napisał(a):

    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > news:51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >> diesla na 3000?
    >
    > Dlaczego się dziwisz? Interesowałeś się jaki jak wygląda krzywa momentu
    > obrotowego dla silnika TDI?

    A co ma do jazdy ze stałą prędkością krzywa momentu obrotowego (która jest
    wykresem dla w pełni wciśniętego pedału gazu)?

    No i jak już przy tym jesteśmy, to w moim samochodzie maksymalny moment
    obrotowy jest przy 6050rpm... Zalecasz jazdę ze stałą prędkością 50km/h na
    jedynce? ;)


    > Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne
    > zabijanie.

    A w jaki to sposób to ją zabija?

    Jeśli coś zabijają niskie obroty, to silnik z powodu niedostatecznego
    smarowania.
    A i to nie w przypadku kiedy ktoś jeździ przy niskich obrotach ze stałą
    prędkością (a więc silnik jest delikatnie obciążony), a najwyżej wtedy jak
    przy tych niskich prędkościach kierowca ciśnie gaz do dechy - i wtedy
    właśnie silnik można szybciej zużyć, bo mając np. 1200rpm ciśnienie oleju
    jeszcze jest niskie, a współczesny diesel przy takich obrotach potrafi już
    nieźle obciążyć układ korbowo-tłokowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: