eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane kołoRe: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@g...com>
    <56d5953f$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb50g3$e6v$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <nb50g3$e6v$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
    Date: Wed, 2 Mar 2016 10:53:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <56d6b816$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.161.142
    X-Trace: 1456912406 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 83.30.161.142:52182
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577781
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nb50g3$e6v$...@u...news.interia.pl...
    W dniu 2016-03-01 o 14:12, J.F. pisze:
    >> Efekt gasienicy w czolgu.
    >> Felga robi jeden obrot, a obwod opony pol, to musi boczki rozrywac
    >> :-)

    >He, jakby felga była zdecydowanie mniejsza od średnicy wewnętrznej
    >opony, to tak by było. Ale tak nie jest.

    Wyobraz sobie opone bez bokow - sam pas zewnetrzny bieznika.
    I felge bedaca gladkim walcem. Felga niech ma obwod 1m, bieznik 2m.

    Felga przyciska bieznik do drogi, i poslizgu nie ma nigdzie.
    Pas bieznika robi za taki ruchomy dywanik.
    felga zrobila 1 obrot, auto przejechalo metr, bieznik jest
    przycisniety do drogi metr dalej, czyli zrobil pol obrotu.

    I byloby pieknie, tylko punkt felgi ktory byl wczesniej na dole, teraz
    tez jest na dole, a punkt bieznika ktory byl na dole, teraz jest na
    gorze.
    I bok ulegl rozerwaniu.

    Bok jest mocny, felga nie jest walcem, opona sie marszczy - ale z
    praktyki wiem, ze boki cierpia mocno.
    Tylko trudno powiedziec czemu - rozrywanie jak wyzej, czy zwykle
    giecie ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: