  • Data: 2016-03-30 23:18:19
    Temat: Re: Jakość opon a kraj produkcji [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > To Romowie się łapią. Zresztą jak już Anglia i Niemcy, to tych
    > grup etnicznych masz pełny prawie przekrój;) Jest to też kwestia
    > kulturowa. Ogólnie ludzie z kręgów protestanckich są bardziej
    > chyba pracowici od katolickich, bo tam bogactwo wynikające z pracy
    > jest traktowane pozytywnie, a u "nas" ucho igielne i bogaty... O
    > innych kręgach kulturowych nie wspomnę, bo to ostanio podpada pod
    > mowę nienawiści;)
    >
    > Dochodzi też kwestia zaborów i komunizmu, gdzie udawanie pracy
    > uchodziło za cnotę. Ogólnie dużo czynników i jak najbardziej
    > pochodzenie nie jest tu pomijalne.

> [...]

    Nie wierzę ze wszyscy Romowie są wewnątrz jednakowo leniwi i mają jedno
    duże lenistwo. Jeśli już to mają dwa rodzaje, jedno do pracy zarobkowej
    a drugie do czynności wokół siebie np chce mi się jeść ale nie wstanę z
    wyra bo się lenię. A to drugie to indywidualna cecha człowieka.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.