  • Data: 2016-03-31 11:02:43
    Temat: Re: Jakość opon a kraj produkcji
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 08:28, J.F. pisze:

    > Ale co sprzedawca ma do tego ?
    > Chyba, ze reklamacji nie chcial uznac :-)

    Sprzedawca ma to do tego, że kupuje 2gi gatunek i sprzedaje jako
    pierwszy. W w/w przypadku opony były "w gratisie", niewymienione na
    fakturze, a problem objawił się prawie rok po kupnie auta, bo dopiero
    wtedy zostały założone.
    Nie chciało mi się walczyć. Jeżdżę głownie po mieście, zwłaszcza zimą, a
    bicie opon było uciążliwe tylko przy większych prędkościach. Po
    paru(nastu) tysiącach km opony się w miarę wyrównały.