  • 1. Data: 2016-03-30 16:24:15
    Temat: Jakość opon a kraj produkcji
    Od: Redi <s...@n...please>

    Witam,

    Czy w czasie postępującej globalizacji kraj produkcji opon ma znaczenie,
    tj. przekłada się na ich jakość? Ja bazując na własnym doświadczeniu mam
    mieszane odczucia w tym temacie... Dyrektorzy wielkich koncernów
    twierdzą, że kraj produkcji nie ma znaczenia, gdyż w każdym z krajów
    obowiązują te same, wysokie standardy. Tymczasem czytając po różnych
    forach motoryzacyjnych można odnieść wrażenie, że niestety ale nie do
    końca tak jest. Jakie są wasze wrażenia, czy zwracacie na to uwagę
    podczas zakupu opon?

    pozdr.
    Redi

  • 2. Data: 2016-03-30 17:41:36
    Temat: Re: Jakość opon a kraj produkcji
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Redi pisze tak:

    > Dyrektorzy wielkich koncernów twierdzą, że kraj produkcji nie ma
    > znaczenia, gdyż w każdym z krajów obowiązują te same, wysokie
    > standardy.

    Jak nie ma w ludziach tej chęci to żaden kierownik nie upilnuje.
    Chyba się zgodzisz, że pracownicy na zachodzie przeważnie są bardziej
    kompetentni niż w Polsce.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-03-30 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Redi s...@n...please ...

> [...]
    > forach motoryzacyjnych można odnieść wrażenie, że niestety ale nie do
    > końca tak jest. Jakie są wasze wrażenia, czy zwracacie na to uwagę

    W sensie opona michelin z jednego kraju i z innego?
    Tylko jak kupuje do bolidu F - wtedy tak, bo te z tajwanu dobrze trzymaja
    tylko przez 12 okrazen, a potem graining i te sprawy.

  • 4. Data: 2016-03-30 18:57:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.03.2016 o 17:41, PiteR pisze:

    > Jak nie ma w ludziach tej chęci to żaden kierownik nie upilnuje.
    > Chyba się zgodzisz, że pracownicy na zachodzie przeważnie są bardziej
    > kompetentni niż w Polsce.

    Kompetentni na pewno nie, bo niby dlaczego?
    Ale mniej leniwi i bardziej sumienni - zapewne w ogóle tak.

  • 5. Data: 2016-03-30 19:16:02
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 30.03.2016 o 16:24, Redi pisze:
> [...]
    > forach motoryzacyjnych można odnieść wrażenie, że niestety ale nie do
    > końca tak jest. Jakie są wasze wrażenia, czy zwracacie na to uwagę

    A może pytanie powinno brzmieć: jakość opon a kraj dystrybucji.
    Podobnie jak chemii, żywności itd.
    I nie jest to sprzeczne z przytoczonym twierdzeniem dyrektorów wielkich
    koncernów.

  • 6. Data: 2016-03-30 19:20:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Kompetentni na pewno nie, bo niby dlaczego?
    > Ale mniej leniwi i bardziej sumienni - zapewne w ogóle tak.

    Jak mi napiszesz niby dlaczego mniej leniwi to napiszę Ci dlaczego
    więcej kompetentni ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2016-03-30 19:26:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.03.2016 o 19:20, PiteR pisze:

    > Jak mi napiszesz niby dlaczego mniej leniwi to napiszę Ci dlaczego
    > więcej kompetentni ;)

    Różnie.
    Kultura pracy wyższa, większe poczucie obowiązku, brak wieloletnich
    zaborów i komuny, a co za tym idzie, wrodzonego traktowania każdej
    władzy jako okupanta, a pracy jako czynności do sabotowania itd.

  • 8. Data: 2016-03-30 19:29:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >zaborów i komuny, a co za tym idzie, wrodzonego traktowania każdej
    >władzy jako okupanta, a pracy jako czynności do sabotowania itd.

    A potem sie okazuje ze w niemieckiej fabryce pracuja Turcy, Wlosi,
    Polacy, Rosjanie ... i nawet troche Niemcow, ale oni leja na to
    wszystko, bo za minimalna pensje (8.50 eur/h) to sie nie beda wysilac
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-03-30 19:32:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.03.2016 o 19:29, J.F. pisze:

    > A potem sie okazuje ze w niemieckiej fabryce pracuja Turcy, Wlosi,
    > Polacy, Rosjanie ... i nawet troche Niemcow, ale oni leja na to
    > wszystko, bo za minimalna pensje (8.50 eur/h) to sie nie beda wysilac :-)

    Jasne.
    Również tacy się zdarzają i wydajność w oczywisty sposób zaniżą.
    Co nie znaczy, że jednak nie ma innych, którzy ją zawyżą.
    Aż tak źle w tych fabrykach niemaszkom nie płacą, żeby nikt się nie
    skusił, nie każdy zarabia minimum.

  • 10. Data: 2016-03-30 19:38:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

> [...]
    > zaborów i komuny, a co za tym idzie, wrodzonego traktowania każdej
    > władzy jako okupanta, a pracy jako czynności do sabotowania itd.

    Przecież lenistwo to indywidualna cecha człowieka niezależna od kraju
    urodzenia. A wyższa kultura pracy i większe poczucie obowiązku to
    właśnie większa kompetencja.

    Tam każda odpowiedź "nie wiem" o swojej pracy to szpadel głębiej do
    wykopania sobie grobu.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.