  • Data: 2016-03-31 12:30:25
    Temat: Re: Jakość opon a kraj produkcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-03-31 o 08:28, J.F. pisze:
    >Sprzedawca ma to do tego, że kupuje 2gi gatunek i sprzedaje jako
    >pierwszy. W w/w przypadku opony były "w gratisie", niewymienione na
    >fakturze, a problem objawił się prawie rok po kupnie auta, bo dopiero
    >wtedy zostały założone.

    Czyli trudno powiedziec o sprzedawcy ze "sprzedaje" :-)
    I trudno powiedziec, czy Pirelli sprzedalo "drugi gatunek" czy
    "uciazliwy odpad".

    Nie spotkalem sie jeszcze z "drugim gatunkiem" wsrod opon, tzn
    oficjalnie nie.
    Odpady w produkcji na pewno powstaja - ale cementownia chyba nie jest
    wybredna - wszystko wezmie :-)
    Swego czasu widzialem np tor kartingowy sumiennie oblozony oponami - i
    to nowki sztuki byly.
    Ale kazda przecieta.

    Takie "nieco gorsze" tez na pewno powstaja ... no, w paru firmach
    produkujacych dla budownictwa to juz slyszalem "nie mamy problemu -
    Castorama wszystko wezmie".

    >Nie chciało mi się walczyć. Jeżdżę głownie po mieście, zwłaszcza
    >zimą, a
    >bicie opon było uciążliwe tylko przy większych prędkościach. Po
    >paru(nastu) tysiącach km opony się w miarę wyrównały.

    Ja to mialem w sierrze. Nie wiedziec czemu lubila wibrowac oponami.
    Felgi dosc proste, opony nowe i wywazone przy zakladaniu, a przy
    wiekszej predkosci bija.
    Jade na dowazanie - przechodzi. Na pol roku. Akurat czas zmieniac...

    J.