eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner) › Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
  • Data: 2010-04-20 20:19:54
    Temat: Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja wiem. Mam już 4 auto z rzedu i w kazdym altek dawal (daje) 14.2V -
    > 14.5V. W zadnym zarowki nie przepalaly mi sie bardzo czesto. Nidgy nie
    > stosowalem zadnych patentow z obnizaniem napiecia, bo to leczenie skutkow
    > a nie przyczyny.

    cóż widać Opel uznał że warto nawet produkować/oferować fabryczne przewody
    do leczenia tych skutków,
    nie wiem jakie okoliczności sprzyjają padaniu żarówek ale swego czasu
    notorycznie paliły się w nowych P307, P207, Astrach G,
    zwróć uwagę że problem dotyczy zawsze żarówek świateł mijania, inne nie
    padają,
    więc podpowiadam skuteczne rozwiązanie problemu,
    brat