-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5b4924c0$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5b4d1712$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5b4d2162$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4e0391$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5b4e2fa1$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4e672e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4f3da2$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4f5e39$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
<1hycy0bf203l2.2gssl0bcjc8g$.dlg@40tude.net>
<5b4fb7c2$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@4...net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 19 Jul 2018 03:09:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <e...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 132
Message-ID: <5b4fe4ff$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
X-Trace: 1531962623 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 213.238.88.44:4832
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 7254
X-Received-Body-CRC: 40279512
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636147
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-19 o 01:51, J.F. pisze:
>>>> Napięcie = 14V , moc alternatora 1500W (przykładowowo) co daje
>>>> 1500W:14V=125A
>>>> Czyli mamy alternator o wydolności 125A rezystancję podstaw do wzoru
>>>> I=U/R i masz wynik.
>>>
>>> Cos ci poradze - nie licz, jak nie umiesz.
>>
>> Jak narazie nic nie policzyłeś, nie podałeś żadnego wzoru, jesteś ślepy,
>
> A co tu podawac, wzory sa w kazdym podreczniku.
> Tylko ty zapominasz o SEM akumulatora.
Niczemu nie zaprzeczam, w tym przypadku prosiłem nawet o podanie R wew
aku ale zamiast podać, podałeś model, No to cię olałem tak jak ty mnie.
Tabelę z SEM masz dostępną dla różnych aku a te kilka miliOhm można
nawet traktować jak zwarcie bo specjalnie nie robi to różnicy :] co już
obligatoryjnie/średnio podawałem w liczbach :] ...a ty nie i cisza :)
>
>>>> podłączają alternator pod resztę samochodu i do amperomierza a
>>>> amperomierz szeregowo z akumulatorem, bocznikując w ten sposób obwód
>>>> rozrusznika, który wpięty jest bezpośrednio do akumulatora. Jak wepniesz
>>>> amperomierz jednym stykiem do całej instalacji, łącznie z rozrusznikiem
>>>> a drugi koniec do akumulatora to amperomierz zwyczajnie jebnie, taki
>>>> 50A...inna sprawa że zwróć uwagę na najczęściej występującą skalę,
>>>
>>> Dobrze piszesz ... tylko ze do rozrusznika zawzyczaj prowadzi osobny
>>> kabel, latwo go ominac.
>>
>> Ale trzeba odpiąć kable od klemy (2szt) i spiąć je razem i podłączyć do
>> amperomierza. Trzeci kabel do rozrusznika nie odłączamy od akumulatora.
>
> Tylko ze mamy jeszcze inne odbiorniki.
> A nas nie interesuje prad, ktory produkuje alternator, ale ktory
> plynie przez akumulator.
> Wiec musisz amperomierz odpowiednio podlaczyc.
Kurwiu jebany, co masz wyżej? Prawidłowo podłączony amperomierz oraz
możliwą opcję którą podałem na początku, czyli amperomierz wpięty
szeregowo z alternatorem do akumulatora, który wskazuje dokładnie to, co
alternator pluje. Druga opcja (właśnie ta wyżej) pokazuje co dostaje
akumulator BEZ pomiaru prądu dla innych odbiorników. Zaczynasz coraz
bardziej pierdolić farmazony :>
Jeszcza raz. INTRERESUJE nas właśnie to, co produkuje alternator do
akumulatora bo TO jest _credo_ dyskusji od samego początku.
>
>>>> właśnie 50A...co całkowicie niszczy bzdurę, którą wydłubałeś wyżej:
>>>> cyt: "a moze 100A, bo kierowca ruszyl szybko, a alternator ma 200A." :)
>>>
>>> https://youtu.be/tKki89sq0XY?t=200
>>> pan tu mowi 30-40A, ale zauwaz ze przez moment jest ze dwa razy
>>> wiecej. Tak przez pol dzialki.
>>
>> Nie 2x więcej a 700A. Szacun jeśli jeździsz z taką maszyną na konsoli :)
>
> Nie chodzi o 700A, ale o sie dzieje jak silnik juz zaskoczy.
> Przez moment jest okolo 80A ładowania, potem spada do 30-40 ... a to i
> tak nie jest C/10h :-)
Nono, akurat moment opadu na wykresie. Miała być przerwa czy jak?
Wykresy rysujesz z przerwą?
>
>>> https://youtu.be/YxBl_JGXnkA?t=239
>>> Tu oscyloskopu nie ma ale raz sie -60 pokazuje.
>>
>> -330A. Pisałem że jesteś ślepy.
>
> 330+, a jak silnik zaczyna pracowac, to -60.
> A to ciagle tylko wolne obroty
Taaaa mierzone + <20A, które na wstępie jest pokazane z dmuchawami i
kogutem na dachu, światłami, migaczami, radiem i klimą czyli jednak >40A
do aku :)
I tutaj właśnie się kłania źle wpięty amperomierz, który pokazuje prąd
użyty dla całego samochodu a nie dla akumulatora... właśnie leję na
ciebie ciepłym moczem :]
>
>>>>> No ba, skoro potrafi dac 500A, to powinien i 500A przyjac na kl/ratę :-)
>>>> A ty mu chcesz amperomierz szeregowo... :D
>>>
>>> W czasach gdy ich uzywano, alternator nie mogl dac 500A :-)
>>
>> To ty wymóżdżyłeś te 500+ amper :D:D:D
>
> sam powyzej dopatrzyles sie 700 i 330.
Bo było. Zaprzeczasz?
>
>>>>>> Dostarcz 50A do akumulatora 50AH w minutę albo jak napisałeś 100A.
>>>>>> Fajnie wybucha czasem :)
>>>>>> W końcu 100Ax12V to 1200W/min x 60 czyli 72KWh, niezłe pierdolnięcie :)
>>>>>
>>>>> To w koncu w minute, w godzine, w sekunde, naladowany, rozladowany ?
>>>>> Okresl sie.
>>>>
>>>> Chui wi w jakim stanie jest przy rozładowaniu. Cytat podałem i opis
>>>> zdarzenia też. Z a p o m n i a ł e ś :)...przypomnieć czy się cofniesz
>>>> sam parę postów?
>>>
>>> Tak czy inaczej - nie wiesz o liczysz :-)
>>>
>>> A akumulator nie wybuchnie w czasie minuty.
>>> Chyba, ze mu odpowietrzenie zatkasz.
>>
>> Sliczny przykład. Jedno zdanie zaprzecza drugiemu.
>
> Jak mu sie odpowietrzenie zatka to nie trzeba 50A,
> i pol ampera rozwali w koncu.
>
> ale przemysl co ty chciales policzyc.
Nic. Wystarczy że sam nie wiesz/wiesz i plączesz się w zeznaniach :)
I zaprzeczasz samemu sobie. Odesłałem cię do cytatu eksperta, który
zobrazował uszkodzenie akumulatora z powodu nadmiernego prądu z
alternatora, zdolnego uszkodzić akumulator.
>
>> https://www.youtube.com/watch?v=qBnK9DK9HEU
>> Oglondywuj i dumaj, czemu wybuch.Tararara :)
>
> Czemu to istotnie ciekawe.
> Bo jak rozumiem - w czasie pchania, a nie ładowania.
Skąd wiesz że aku eksplodował w momencie obciążenia rozrusznikiem a nie
w momencie ładowania z alternatora?
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.18 03:16 LordBluzg(R)
- 19.07.18 03:58 J.F.
- 19.07.18 04:16 J.F.
- 19.07.18 10:25 WS
- 21.07.18 13:58 Mateusz Bogusz
- 21.07.18 16:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi