eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie napiecie akumulatora ?Re: Jakie napiecie akumulatora ?
  • Data: 2018-07-19 04:16:32
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 03:09:19 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 2018-07-19 o 01:51, J.F. pisze:
    >>>>> Napięcie = 14V , moc alternatora 1500W (przykładowowo) co daje
    >>>>> 1500W:14V=125A
    >>>>> Czyli mamy alternator o wydolności 125A rezystancję podstaw do wzoru
    >>>>> I=U/R i masz wynik.
    >>>>
    >>>> Cos ci poradze - nie licz, jak nie umiesz.
    >>> Jak narazie nic nie policzyłeś, nie podałeś żadnego wzoru, jesteś ślepy,
    >> A co tu podawac, wzory sa w kazdym podreczniku.
    >> Tylko ty zapominasz o SEM akumulatora.
    >
    > Niczemu nie zaprzeczam, w tym przypadku prosiłem nawet o podanie R wew
    > aku ale zamiast podać, podałeś model, No to cię olałem tak jak ty mnie.

    Myslisz ze znam ?
    A moze myslisz, ze sie w danych technicznych znajdzie ? To szukaj.

    Moge zmierzyc ... ale to wcale nie takie latwe jak sie wydaje.

    > Tabelę z SEM masz dostępną dla różnych aku a te kilka miliOhm można
    > nawet traktować jak zwarcie bo specjalnie nie robi to różnicy :] co już
    > obligatoryjnie/średnio podawałem w liczbach :] ...a ty nie i cisza :)

    Po prostu nadal nie rozumiesz.

    > Jeszcza raz. INTRERESUJE nas właśnie to, co produkuje alternator do
    > akumulatora bo TO jest _credo_ dyskusji od samego początku.

    no i dlatego mi sie nie spodobalo, jak pare postow wczesniej napisaes
    "a Ci, którzy mają wpięty amperomierz, szeregowo z alternatorem,
    wiedzo"

    >>>> https://youtu.be/tKki89sq0XY?t=200
    >>>> pan tu mowi 30-40A, ale zauwaz ze przez moment jest ze dwa razy
    >>>> wiecej. Tak przez pol dzialki.
    >>>
    >>> Nie 2x więcej a 700A. Szacun jeśli jeździsz z taką maszyną na konsoli :)
    >>
    >> Nie chodzi o 700A, ale o sie dzieje jak silnik juz zaskoczy.
    >> Przez moment jest okolo 80A ładowania, potem spada do 30-40 ... a to i
    >> tak nie jest C/10h :-)
    >
    > Nono, akurat moment opadu na wykresie. Miała być przerwa czy jak?
    > Wykresy rysujesz z przerwą?

    Czyli widzis te ~80A ładowania.

    >>>> https://youtu.be/YxBl_JGXnkA?t=239
    >>>> Tu oscyloskopu nie ma ale raz sie -60 pokazuje.
    >>>
    >>> -330A. Pisałem że jesteś ślepy.
    >> 330+, a jak silnik zaczyna pracowac, to -60.
    >> A to ciagle tylko wolne obroty
    >
    > Taaaa mierzone + <20A, które na wstępie jest pokazane z dmuchawami i
    > kogutem na dachu, światłami, migaczami, radiem i klimą czyli jednak >40A
    > do aku :)
    > I tutaj właśnie się kłania źle wpięty amperomierz, który pokazuje prąd
    > użyty dla całego samochodu a nie dla akumulatora... właśnie leję na
    > ciebie ciepłym moczem :]

    Obejrzyj jeszcze raz, moze byc od poczatku.

    >>>>>>> Dostarcz 50A do akumulatora 50AH w minutę albo jak napisałeś 100A.
    >>>>>>> Fajnie wybucha czasem :)
    >>>>>>> W końcu 100Ax12V to 1200W/min x 60 czyli 72KWh, niezłe pierdolnięcie :)
    >>>>>> To w koncu w minute, w godzine, w sekunde, naladowany, rozladowany ?
    >>>>>> Okresl sie.
    >>>>> Chui wi w jakim stanie jest przy rozładowaniu. Cytat podałem i opis
    >>>>> zdarzenia też. Z a p o m n i a ł e ś :)...przypomnieć czy się cofniesz
    >>>>> sam parę postów?
    >>>>
    >>>> Tak czy inaczej - nie wiesz o liczysz :-)
    >>>> A akumulator nie wybuchnie w czasie minuty.
    >>>> Chyba, ze mu odpowietrzenie zatkasz.
    >>>
    >>> Sliczny przykład. Jedno zdanie zaprzecza drugiemu.
    >> Jak mu sie odpowietrzenie zatka to nie trzeba 50A,
    >> i pol ampera rozwali w koncu.

    >> ale przemysl co ty chciales policzyc.
    >
    > Nic. Wystarczy że sam nie wiesz/wiesz i plączesz się w zeznaniach :)
    > I zaprzeczasz samemu sobie. Odesłałem cię do cytatu eksperta, który
    > zobrazował uszkodzenie akumulatora z powodu nadmiernego prądu z
    > alternatora, zdolnego uszkodzić akumulator.

    Tylko czy on aby na pewno wie, co pisze ...

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=qBnK9DK9HEU
    >>> Oglondywuj i dumaj, czemu wybuch.Tararara :)
    >>
    >> Czemu to istotnie ciekawe.
    >> Bo jak rozumiem - w czasie pchania, a nie ładowania.
    >
    > Skąd wiesz że aku eksplodował w momencie obciążenia rozrusznikiem a nie
    > w momencie ładowania z alternatora?

    Skoro pchali, to zakladam ze ani rozrusznik nie pracowal, ani
    alternator.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: