  • Data: 2010-01-13 08:26:35
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hiibjd$7ce$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja w ogóle nie widzę logiki w zachowaniu Kolegi :-)).

    Poza tematem ale ok.

    Musiałem nagle sprzedać sprzet - potrzeba chwili (gotówki). Jednoczesnie
    chcialem miec cos do pstrykania , cos taniego wiec pytałem o hubrydy do max
    2000 zł.
    Teraz kasą juz obrociłem i moge z powrotem wrocić do półki D90, może nawet
    D300?

    Z D90 byłem bardzo zadowolony. Czy D300 da mi cos więcej? Moim zdaniem nie.
    Poza dodatkowym ciężarem.
    Czy D300s da mi cos wiecej niż D300? Mnie chyba nie.
    Więc co? D90 czy D700?
    A moze jakis korpus z wbudowaną stabilizacja i zabawa (hobbystyczna) roznymi
    obiektywami, np. prod radzieckiej?

    Pozdr
    zorro