  • Data: 2010-01-13 11:33:27
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hik954$p53$1@inews.gazeta.pl...

    > W skrócie - wybrałeś sobie akurat pola, na których D90 jest najlepszym

    Przeznaczenie: fotografowanie biegających psów w ciemnych pomieszczeniach
    wystawowych, gdzie lampa błyskowa nie jest mile widziana. Mozna nawet za
    lampe dostac w pysk.

    Czy Nikon jest do tego najlepszy? Nic podobnego?

    Miałem już nikona i był ok, ale moze coś innego warto poznac. Jest ku temu
    okazja - kompletowanie systemu od zera.

    Jaki system wybralibyście do takiego focenia?

    Takie wynalazki jak podgląd na żywo, wideofilmowanie, gps, uchylne lcd,
    wiązanie krawatów i przerywanie ciąży nie są dla mnie wiele warte w
    korpusie.

    Niskie szumy, natychmiastowy celny af, dobry jpg,. To jest wazne.

    A jeszcze co do wideofilmowania to jak najbardziej moze byc ale nie takie
    jak w D90. Jak bedzie mialo AF to jak najbardziej jestez za.