  • Data: 2010-01-13 09:32:18
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przez kilka lat bawiłem sie nikonem. Jak juz pisałem pozbyłem sie całkowicie
    sprzętu i zaczynam budować system od początku.
    I tu jest problem. Co wybrać? Nikon jaki jest to wiem - jest moim zdaniem
    bardzo dobry. Ale czy inni są gorsi? Czy nikon jest najlepszy?

    Iść w nikona czy zaryzykowac ewentualne niezadowolenie i iść w inny system>
    Może lepszy?

    Na pewno są tutaj osoby, ktore mają/miały do czynienia z kilkoma systemami.
    Jak Wasze wrazenia z całości systemu, co wybralibyście teraz?

    Co dla mnie najwazniejsze? Akceptowalne wysokie ISO, szybki celny AF. Czy
    pod tymi dwoma względami nikon jest nie do przescigniecia? Jest coś co
    spełnia te warunki lepiej niz nikon ze swoimi cmosami?

    Pozdrawiam
    zorro