  • Data: 2010-01-13 11:00:52
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-13 10:32:18 +0100, "zoor" <ciapka@.wp.pl> said:

    > Co dla mnie najwazniejsze? Akceptowalne wysokie ISO, szybki celny AF.
    > Czy pod tymi dwoma względami nikon jest nie do przescigniecia? Jest coś
    > co spełnia te warunki lepiej niz nikon ze swoimi cmosami?

    W skrócie - wybrałeś sobie akurat pola, na których D90 jest najlepszym
    wyborem - bodaj najlepsza matryca APSC i jeden z lepszych AF, mimo że
    już trochę wiekowy. Każdy aparat ma wady i ma je również Nikon - np.
    beznadziejne LV (które mimo że nie jest podstawowym sposobem robienia
    zdjęć w lustrze, czasem jednak bardzo się przydaje), wykastrowana
    możliwość pracy z manualami (brak pomiaru światła, za to jest
    potwierdzanie ostrości), IS w obiektywach i pewnie coś jeszcze by się
    znalazło.

    de Fresz