  • Data: 2010-01-13 10:34:01
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 18:02, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > nie patrzyłbym też na aparaty bez górnego wyświetlacza, przydaje się bardzo
    > P.

    Problem braku górnego wyświetlacza nie jest taki prosty. Np. ja
    przesiadłem się z Pentaxa K100D (wyświetlacz jest) na K-m (nie ma) i
    zupełnie nie odczuwam braku tego elementu. Jak potrzebuję coś
    sprawdzić to przykładam aparat do oka lub włączam tylny ekranik.

    Brak wyświetlacza jest oczywiście wadą, ale nie dyskwalifikującą. Jak
    dla mnie są ważniejsze parametry: sprawność autofocusa, rozmiar, szumy
    itp. Z pełną świadomością poświęciłem ekranik dla innych cech.

    Myślę, że każdy powinien po prostu wziąć do ręki aparat bez
    wyświetlacza i co najmniej chwilę się nim pobawić aby stwierdzić czy
    go potrzebuje. Wszystko zależy od tego w jaki sposób ktoś używa
    sprzętu.

    Pozdrawiam, Tomasz