  • Data: 2010-01-13 08:17:01
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hii902$p8l$1@news.onet.pl...

    > Wybacz, ale nie widzę tu logiki.

    Nie o logikę tutaj chodzi a o pieniądze. Pisałem zresztą, że musze nagle
    sprzedać.
    No ale skoro kolegę to męczy to napiszę. Musiałem zainwestować na kilka dni.
    Dlatego sprzedałem tego mojego D90 z całą resztą gratów.
    Za D90, 18-200vr i sb800 + plecak wziąłem 4800. To była kwestia kilku dni.
    Dodatkowo myslałem, że kasa może sie nie zwrocic i bardzo byłem
    zainteresowany jakimś zastepczym cudakiem typu hubryda.

    Pozdrawiam
    zorro