  • Data: 2010-01-13 11:42:14
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-13 12:33:27 +0100, "zoor" <ciapka@.wp.pl> said:

    > Przeznaczenie: fotografowanie biegających psów w ciemnych
    > pomieszczeniach wystawowych, gdzie lampa błyskowa nie jest mile
    > widziana. Mozna nawet za lampe dostac w pysk.
    >
    > Czy Nikon jest do tego najlepszy? Nic podobnego?

    Podobnego tak, lepszego - raczej nie. No może w D300 będziesz miał
    znacznie lepsze śledzenie biegających psów no i więcej fpsów do
    wybrania najfajniejszej sekwencji ruchu, przy FF dostaniesz nieco
    lepsze wysokie ISO - tak z działkę-dwie.

    > Miałem już nikona i był ok, ale moze coś innego warto poznac. Jest ku
    > temu okazja - kompletowanie systemu od zera.
    >
    > Jaki system wybralibyście do takiego focenia?

    W zależności od upodobań, ukierunkowania na szkła (w każdym systemie są
    jakieś perełki) - D90, 50D albo i 7D, K7, ja osobiście Olków raczej nie.

    de Fresz