  • Data: 2010-12-28 11:55:05
    Temat: Re: Jaki sprz?t na serwer plik?w?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.12.2010 11:24, gk pisze:
    > Dzi?ki. Tego mi brakowa?o w OE. W domu u?ywam czego? innego, a w pracy takie
    > badziewie... :-(

    To zacznij od ustawienia kodowania, np. wg tego opisu:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    a po drodze pomyśl o zmianie czytnika na np. Thunderbirda, który również
    jest w wersji Portable, więc jak nie masz zbyt pociętych uprawnień, to
    może TB w wersji Portable z Pendrajwa czy np. pulpitu jest twoim
    rozwiązaniem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)