  • Data: 2010-12-28 10:34:48
    Temat: Re: Jaki sprzęt na serwer plików?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gk"
    >Niby racja, ale jeśli będę miał drugi komp i podepnę do niego taki dysk to
    >chyba dam radę odczytać dane?

    Może. Zależy jakie masz akurat rozwiązanie. Może się okazać, że
    (spotkałem się niedawno z czymś takim) masz dyski konkretnego
    producenta z RAID-em zrobionym na kontrolerze tegoż producenta, które
    nie bardzo chcą współpracować z czymkolwiek innym.

    >No właśnie i tu potrzebuję pomocy. Zupełnie się nie znam na backupie i
    >chciałem się czegoś więcej od Was dowiedzieć jak to można zrealizować.

    Sam musisz wymyślić. Wszystko zależy od tego jaką wielkość backupowego
    storage'u masz do dyspozycji, jakie masz okna backupowe, z jak dużą
    utratą danych możesz się pogodzić i takie tam.

    --