  • Data: 2010-12-30 10:49:11
    Temat: Re: Jaki sprzęt na serwer plików?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2010 11:15, Adam Koltowski pisze:

    > No to juz jest kwestia sterownikow (wiadomo). Wiadomo, ze zawsze beda

    Tak, ale tryb awaryjny to tryb awaryjny - powinna ruszać korzystając
    choćby z funkcji BIOS, nawet jeśli to dużo wolniejsze.

    > sytuacje gdzie sie tak popierdzieli, ze trzeba bedzie budowac maszyne od
    > zera. W 90% przypadkow obraz jednak wystarcza i odbudowa z poziomu
    > bootowania (ja uzywam Norton Ghost). Scenariusze z serii pad plyty sa
    > wyjatkowo przykre i ciezko sie przed tym jakos zabezpieczyc. Po wymianie
    > plyty zostaje odtworzenie obrazu i walka z naprawa. Nie ma lekko na tym
    > ziemskim padole :)

    Wiesz, tylko ja prywatnie używam linuxa. I tam jakoś nie ma z tym
    problemu. Ba! Nawet zrobiłem sobie instalację chodzącą z pendrive - póki
    płyta daje możliwość startu z pendrive, zawsze działa.

    Czyli można zrobić tak, żeby działało - tylko mikrosyf robi to IMHO
    częściowo celowo (licencje OEM i mętne zapisy, które wg. niektórych
    oznaczają, że zmiana płyty głównej i procesora wymaga zakupienia nowej
    wingrozy).