  • Data: 2021-06-29 16:50:05
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29 cze 2021 o 16:02, J.F pisze:

    > Tak czy inaczej - nie bede stawial na odpornosc szkla,
    > chyba, ze jakos udokumentowane ...

    Corning Gorilla Glass ma dokumentację.
    Nie ma szkła odpornego na wszystko.
    (metalu czy węgla, kompozytu itd. -- też nie ma)
    Uszkodzenia GG sumują się, dlatego Corning
    zachęca do ostrożności...

    Od 54 lat noszę (zdejmuję do snu czy kąpieli)
    okulary -- rzadko tłukę i niezbyt mocno rysuję...

    Plastykowe (organiczne -- jeśli ktoś woli) nie
    rysują się zbyt mocno, ale odkształcają... Zaś
    mineralne niby są kruche, ale zwykle szybciej
    rysują się zbyt mocno niż tłuką...

    Są różne GG. Wg mnie przełomem jest przejście GG3 na GG4.
    Jest też jakieś GG samonaprawiające się, ale chyba słabe...

    --