  • Data: 2021-06-30 09:35:37
    Temat: Re: Jaki smartfon ... WYBRAŁAM ?
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2021 o 19:49, Ewa pisze:

    > Jak już pisałam, marzy mnie się:
    > 1) znalezienie takiego portalu/sklepu, w którym mogłabym zaznaczyć
    >    wszystkie ważne parametry, czyli, poza typowymi jak te w X-KOM,
    >    także takich, że szukam smartfona np. z AMOLED, GALILEO itp
    > 2) z odszukanych w 1) wybranie np. 5 pasujących mi smartfonów
    > 3) sprawdzenie przez Google: "nazwa + problem" czy użytkownicy nie
    >    zgłaszają dla wybranych smartfonów występowania jakichś istotnych
    >    problemów
    > 4) pójście do sklepu/ów i wybranie z tych np. 5 takiego smartfona,
> [...]

    Nie wiem czy już wybrałam, czy nie, stąd ten ? w tytule.

    Korzystam z wyszukiwarki https://www.kimovil.com/pl/, bo lepszej nie
    znalazłam, ale pomiędzy wybranymi filtrami, a znalezionymi smartfonami
    jest, delikatnie mówiąc, pewna nieścisłość.

    Wybrałam filtry:
    Marki: Nokia, Samsung, Xiaomi
    Typ ekranu: AMOLED
    RAM 8 GB
    Flash 128 GB
    Lokalizacja: GPS, Galileo, Beidou, Glonass oraz A-GPS
    Bateria 6000 Ah
    Szerokość 76mm
    Nie wybrałam filtru dla PROCESORA, bo jest to dla mnie czarna magia.

    W cenie do 1000 zł pokazał się tylko Samsung Galaxy A32.
    Co prawda w karcie technicznej:
    https://www.kimovil.com/pl/gdzie-kupic-samsung-galax
    y-a32-global-8gb-128gb-sm-a325f
    nie widzę potwierdzenia co do Lokalizacji, ale mam nadzieję, że jest
    tak jak wybrany filtr.
    Przy cenie 999 zł na tejże karcie jest podane Samsung Galaxy A32 4GB
    128 GB SM-A325F. Przypomina mi to zabawę z Samsung Galaxy M21 !!!.
    Może to taka ściema Samsunga?
    Bateria, jak się okazuje, nie 6000mAH, tylko 5000mAH.

    Po rozszerzeniu ceny do 1200 zł pokazały się jeszcze:
    Samsung Galaxy M31s (bez ceny) i Xiaomi Redmi Note 10S za 1020 zŁ.

    Po rozszerzeniu ceny do 1400 zł pokazały się jeszcze Redmi K20 Pro
    za 1376 zł i Xiaomi Mi Mix 3 za 1392 zł.

    Wszystkie ceny traktuję oczywiście orientacyjnie.

    Czy mam potraktować znalezienie:
    Samsung Galaxy A32
    Samsung Galaxy M31s
    Xiaomi Redmi Note 10S
    Redmi K20 Pro
    Xiaomi Mi Mix 3
    jako "wykonanie" punktu 2) mojego scenariusza i przejść do 3), czy
    szukać dalej, np. zwiększając zakres cen? Stać mnie na to, ale nie wiem
    czy warto. Każdy smartfon może spaść, szczególnie taki używany do
    nawigacji i wtedy pieniądze pójdą w błoto.

    Ponadto nie wiem jak znaleźć kod producenta żeby mieć pewność, że to co
    kupię w Polsce odpowiada specyfikacji wg której wybierałam w
    zagranicznych wyszukiwarkach. (news dantesa).

    Pozdrawiam
    Ewa