  • Data: 2013-11-13 11:16:54
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Myslisz ze bedzie tylu chetnych ?

    > Mozna dzis dawac linki do pornografii, a jednak ... spamboty sobie z
    > tym radza.

    Z ciekawości -- w jaki sposób sobie radzą? Tutaj sporo jest wiadomości,
    w których są linki do obrazków na różnych serwerach. Rzeczywiście jakiś
    automat sprawdza, czy jest na nich schemat dzyndzlotronu, czy co innego?!

    Nigdy się tym problemem nie interesowałem, ale zdaje się, że to serwery,
    na których można umieszczać zdjęcia, starają się takie rzeczy wyłapywać.
    Im jest zdecydowanie łatwiej.

    --
    Jarek