    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: Mon, 15 Nov 2010 08:49:10 +0100

    On Mon, 15 Nov 2010 02:22:13 +0100, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:

    > A jak oceniasz T3 vs T4 syncro? Hmm, vs L300? Sam jezdze od niedawna
    > T3 2WD. Delikatnie sie zastanawiam nad samochodem 4WD ale wszyscy moi
    > znajomi
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gt_iORejChA&feature=r
    elated
    > beda mi polecac T3 syncro. Szukam niezaleznej opinii ;)

    Nie mam doświadczeń, więc moja opinia nie będzie tutaj chyba najlepszym
    wyznacznikiem. Popraw mnie jednak jeśli się mylę, ale nie widzę tam
    reduktora? Jak w syncro jest realizowane przeniesienie napędu?

    Dużo też zależy od tego, czy chcesz nim pojechać poza drogi, czy tylko
    nie mieć problemu z wyjazdem ze śniegu.

    Jeśli chodzi o wnętrze, to T3 faktycznie wygląda na obiecujące,
    w każdym razie - do zabudowania na kampera.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba