  • 1. Data: 2010-11-07 20:17:24
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mariusz Chwalba napisal:
    > Tak na oko celuję więc w okolice Mitsubishi L300, jednak wygląda on
    > na auto ciężkie do dostania u nas - więc i pewnie równie ciężkie w
    > serwisie. Chętnie poznałbym innych kandydatów na konwersję.

    Planujesz coś takiego?

    http://www.denizligenclik.com/forum/modifiye-araclar
    /mitsubishi-l300-tokyo/

    MSPANC ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-07 20:26:49
    Temat: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Witam,

    Mam trochę bardziej ambitne pytanie z cyklu "jaki pasek w dizlu" :-)

    Stealth-camper to w miarę normalne auto, zabudowane wewnąrz
    na samochód kempingowy. Na zewnątrz rzucają się w oczy najwyżej
    firanki w przyciemnionych oknach. W środku za to ma być namiastką
    domu na kółkach. Poza wyjazdami powinien też się nadawać do w miarę
    normalnej eksploatacji, jako taka spora osobówka.

    Budżet: tak ze 15kzł na całość (planowane 10k na samochód, 5k na
    zabudowę).

    Wymagania to:

    * DMC do 3.5.
    * Jak najwyższy (optymalnie powyżej 1.80m w środku).
    * Jak najkrótszy na zewnątrz (poniżej 5m).
    * Dwa normalne fotele z przodu, by można było zamontować
    obracane.
    * Rejestrowany na co najmniej 4 osoby.
    Chodzi oczywiście o płytę podłogową przystosowaną do mocowania
    foteli, a nie np. odstawczą.
    * W miarę niezawodny i serwisowalny w kraju.

    Miło by było gdyby miał:

    * Okna z tyłu lub na dachu.
    * Wysokie zawieszenie i/lub AWD.
    * Skrzynię automatyczną.
    * Spalanie poniżej 20l/100km :-)

    Tak na oko celuję więc w okolice Mitsubishi L300, jednak wygląda on
    na auto ciężkie do dostania u nas - więc i pewnie równie ciężkie w
    serwisie. Chętnie poznałbym innych kandydatów na konwersję.

    Poradzicie coś?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 3. Data: 2010-11-07 20:37:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 19:17:24 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Planujesz coś takiego?
    >
    > http://www.denizligenclik.com/forum/modifiye-araclar
    /mitsubishi-l300-tokyo/

    > MSPANC ;)

    prędzej to:
    http://rozrywka.dziennik.pl/artykuly/99436,zobacz-do
    m-publiczny-na-kolkach.html
    tylko klientów ma chyba na bezdrożach
    hi hi..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-11-07 20:54:19
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 07-11-2010 o 20:17:24 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Planujesz coś takiego?
    >
    > http://www.denizligenclik.com/forum/modifiye-araclar
    /mitsubishi-l300-tokyo/

    Wiesz, jak kojarzyłem te fotki, to nie z tym modelem.

    Ale definicję "stealth" to mocno trzeba by naciągnąć :-)

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 5. Data: 2010-11-08 08:10:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-07 20:26, Mariusz Chwalba pisze:
> [...]
    > na auto ciężkie do dostania u nas - więc i pewnie równie ciężkie w
    > serwisie. Chętnie poznałbym innych kandydatów na konwersję.

    Tesc moj zajmuje sie kamperami wlasnie takimi jak piszesz.
    Swojego zbudowal na ducato, pozniej robil na iveco, teraz robi kolejnego
    ducato.
    Odezwij sie na prv to dam ci na niego namiary to sobie pogadasz, moze ci
    cos podpowie.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-11-08 08:18:41
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > prędzej to:
    > http://rozrywka.dziennik.pl/artykuly/99436,zobacz-do
    m-publiczny-na-kolkach.html
    > tylko klientów ma chyba na bezdrożach
    > hi hi..

    Powiedzenie "burdel na kółkach" nabiera nowego znaczenia :D

  • 7. Data: 2010-11-08 09:54:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Swojego zbudowal na ducato, pozniej robil na iveco, teraz robi kolejnego
    > ducato.

    smiech smiechem ale camper to moze nie taki glupi pomysl? nie przywiazany
    niczym:) jedziesz gdzie chcesz:)
    bierzesz ducato czy innego w wersji maxi podwyzszonego i przedluzonego i
    zlote dzielo:)

  • 8. Data: 2010-11-08 14:19:48
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2010-11-08 09:54, Michał Gut pisze:

    > smiech smiechem ale camper to moze nie taki glupi pomysl? nie
    > przywiazany niczym:) jedziesz gdzie chcesz:)
    > bierzesz ducato czy innego w wersji maxi podwyzszonego i przedluzonego i
    > zlote dzielo:)

    Albo jeszcze większe Iveco Daily lub Renault Master...

  • 9. Data: 2010-11-08 14:41:19
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    strona z przebudowami blaszakow na kampery
    http://sbmcc.co.uk/photo1.php

    forum kamperowe, sporo przerobek, duzo pomocnych ludzi
    http://www.camperteam.pl

    L300 4x4 w akcji (wodnej)
    http://www.youtube.com/watch?v=CFa9-BND2o4

    zestaw pudelkowy do zamiany prawie dowolnego samochodu w kamper ;)
    http://swissroombox.com/swissRoomBox-movie.html

    pozdr
    Piotr

  • 10. Data: 2010-11-08 23:37:24