    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: Sat, 13 Nov 2010 11:43:32 +0100

    Dnia 12-11-2010 o 22:50:04 Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > tam jest kilka hoteli zaliczyłem, ale reszta to albo agro u rolnika,
    > albo polana :)
    > No a na skandynawię to nie widzę innej alternatywy jak własne spanie,
    > znalezienie Hyty w ciemno powyżej kręgu polarnego to los na loterii.
    > Ale tam znowu nocować można wszędzie.
    >
    > Ja osobiście zwiedzam Cherokee, nocleg na 180cm mam po wywaleniu
    > tylniej kanapy. Oczywiście to nie kamper, ale kaperem nie zrobisz
    > sobie obozowiska na 1200mnpm na bezdrożnej poloninie :) lub w końcu
    > fiordu nad oceanem arktycznym, bo musisz tam móc wjechać i

    A to dużo zależy, na bazie czego tego campera masz zrobionego, np:
    http://www.youtube.com/watch?v=lNvdGGanFSQ

    Obiecująco pod tym względem wygląda właśnie L300:
    http://www.youtube.com/watch?v=GNbSjO1Mgq0

    > Na takiego stealtha też mam chrapkę, myślałem o t4/t5 syncro z
    > asb na bazie 7-9 osobówki.

    O, a to odpowiedź w temacie na jaką czekałem.

    http://img297.imageshack.us/i/wp3cd88211dh2.png/

    Jeśli dobrze odcyfrowuję, to T4 ma w środku 245x160x130cm przestrzeni.
    Po dołożeniu obracanych przednich foteli może nadać się na całkiem
    sensowną zabudowę - o ile będzie dało się te fotele wkomponować w łóżko.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba