  • Data: 2010-11-13 11:58:48
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2010 23:02, Cavallino pisze:

    > Brak związku.
    > Osobówką dojedziesz lepiej i w więcej miejsc niż kamperem.
    > Więc dalej kamper to ten prom, tyle że wynajęty na wyłączność.
    > Następny stopień to własny autobus.
    > Podobnie praktyczny.

    Dyskutujemy jak slepy z gluchym o kolorach ;)

    > Musi nie musi, ale jest.
    > Jak chcesz zrobić to inaczej?
    > Jakiegoś złoma wynająć i ryzykować że wakacje u mechanika spędzisz?

    No tak - zapomnialem, ze jak ma wiecej niz 5 lat to zlom ;) A ja moim
    20latkiem (osobowka) zjezdzilem bezawaryjnie europe tylko dla tego, ze
    to byly podroze w czasie ;)

    > To czy było sprawne, to się dowiesz jak wrócisz.
    > Dla mnie takie ryzyko na wakacjach jest nieakceptowalne.
    > Nawet starą osobówką bez assistance z holowaniem do Polski bym się nie
    > wybral w podróż parę tys km.

    To wracam do pierwszego mojego zdania w tym poscie - nie mamy o czym
    dyskutowac. EOT.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk