  • Data: 2010-11-13 13:25:40
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2010 13:16, Cavallino pisze:

    > Ja będę potrzebował risk, to sobie skoczę na bungee.
    > A finansowy risk jest zbędny, zwłaszcza jak masz rodzinę na utrzymaniu.

    Ja to licze tak, ze koszty czesci sa wszedzie takie same (zakladam, ze
    wymieniam zawsze na nowe, bez druciarstwa). Koszty robocizny... ostatnio
    w ROI placilem za wydech mniej niz w PL, wiec tez roznie bywa. Czyli czy
    naprawie cos kolo domu czy 2000km od domu - strace tylko czas.
    Drugie zalozenie to takie, ze trzeba miec wyjatkowego pecha, zeby
    zadbane auto rozkraczylo sie na drodze uniemozliwiajac jazde, wiec i
    szanse, ze bedzie potrzebna laweta sa niewielkie. Tak na prawde od 12
    lat nie mialem z autem problemu uniemozliwiajacego jazde, a jezdzilem
    roznymi samochodami - od 13 do ponad 40 letnimi ;)

    > Dokładnie tak.
    > Żeby nie było - jak będziesz jechał takim kamperem i szukał załogi, to
    > się chętnie zabiorę, jeśli finanse za naprawy bierzesz na siebie. ;-)

    Na prawdziwego kampera mnie nie stac, wiec z tym bedzie problem, ale na
    lodke zalog szukam co roku ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk