    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: Sat, 13 Nov 2010 10:58:09 +0100

    Dnia 13-11-2010 o 01:33:33 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale mierzysz metr 50 w kapeluszu ? Bo my ci dobrze radzimy - zmierz
    > jeszcze raz.
    >
    > Duzo zalezy od pozycji - jesli spisz na brzuchu to dochodzi pol stopy,
    > jesli na embriona, to moze i wystarczy 176.

    Toć mówię - zdarzało mi się sypiać w krótkich łóżkach bez szczególnej
    traumy.
    Może to pozycja, a może niejaki pitagoras trochę pomaga. Tak czy siak, nie
    zamierzam przecież robić zabudowy bez przymierzenia się do niej "na sucho".
    Jak będzie potrzeba, to te dodatkowe 20cm się wygospodaruje.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba