  • Data: 2010-07-24 14:49:30
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Jul 2010 12:20:29 GMT, to wrote:
    >Nie oceniaj innych po sobie -- gość mi wjechał w zeszłym roku w tył i
    >porysował lekko zderzak i nie starałem się wyłudzić za to odszkodowania w
    >wysokości połowy auta.

    Tylko wiesz, jak chcesz miec to porzadnie zrobione, zeby lakier sie
    nie roznil od sasiednich elementow, zeby szczeliny byly takie same jak
    wczesniej, zeby pozniejszy klient nie latal z magnesem "panie, tu sama
    szpachla", zeby wszystkie uszczelki i drobne elementy byly umieszczone
    jak przed szkoda, zeby nowe czesci byly ocynkowane jak oryginalne - to
    cena rosnie.
    I trudno powiedziec czy ASO ma tu ceny wyraznie zawyzone, czy
    przyjmujemy jako cene odniesienia.

    Gdzies przy starszych autach mozna by sie zastanawiac - panie, po co
    panu piekna farba na blotniku, jesli na trzech innych rda juz przeszla
    na wylot ..

    J.