  • Data: 2011-03-08 19:29:23
    Temat: Re: Jaki komputerek do SM?
    Od: "Ewa" <E...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > supermemo instalowalem zonie na htc.
    Przeglądałam ceny i za cenę htc lub czegoś podobnego
    można kupić netbooka. Mam komórkę, z której jestem
    zadowolona, więc netbook wydaje się lepszym wyborem.
    Trochę więcej do noszenia, ale to jednak komputer.
    Nawigację też mam, jak na moje potrzeby wystarczającą.

    Jeszcze będę się zastanawiać.
    Wszelkie uwagi są oczywiście mile widziane. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa