    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Date: Tue, 11 Dec 2012 09:39:09 +0100

    W dniu 2012-12-10 22:19, ToMasz pisze:

    > nie zrozumie tego nikt kto nie miał telefonu z systemem operacyjnym...
    > Jaką nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapę?
    > Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach? To ikonki
    > możesz powyświetlać! Jakie masz programy do geochachingu? słowniki?
    > PRzeglądarkę www? bez flasha? Wiem że preszkadza, ale czasami jakoś
    > trzeba przez niego przebnąć aby cośtam na www naklikać. Jak chcesz
    > obejrzeć film to go najpierw musisz skonwertować? PDFa będziesz
    > czytał na 400 punktach? ale takeigo zrobionego z txt, gdzie się
> [...]

    Choćby We Trawel. Słowniki mam w standardzie, tak samo przelicznik
    wartości - jest to znacznie lepszy program od tego który można znaleźć
    na Google Play. Przeglądarka Opera, nie wiem czy z flashem, ale filmiki
    z YT wyświetla. No, te filmiki na telefonie to naprawdę można sobie
    darować - nie oglądam ich nawet na siedmiocalowym tablecie. I co Ty
    właściwie proponujesz - pisanie długich tekstów, czy wyliczeń
    matematycznych na telefonie?? Jakie zero softu - telefon ma wszystko do
    obsługi zamontowanego w nim sprzętu, a nawet dużo więcej.

    Ależ ja wcale nie zachwalam, to tylko równanie na zimno. Tak na zimno -
    bo mnogość aplikacji na Google Play sprawia że niektórym zaczynają się
    przegrzewać głowy,. A prawda jest taka że można kupić telefon za 600zł i
    być z niego zadowolonym jak ktoś inny - wielbiciel wielordzniowości czy
    wysokiej rozdzielczości ekrany za 2000 zł.