  • Data: 2012-12-12 10:14:04
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Dec 2012 09:24:30 +0100, qrt wrote:

    > oczywiście - choć ja nie jezdze samochdem w długie trasy w interesach a
    > tylko turystycznie - i powiem szczerze ze nawet mi sie to podoba. Choć
    > oczywiście na dłuższą mete może być nieco męczące :)

    Ja trasy tez rozrywkowo robie. Dla wyjasnienia, bo chyba via-sow by
    garmin nie doswiadczyles -- trasa przez miejscowosc prowadzi przez
    punkt, ktory dla garmina jest ,,srodkiem'' miejscowosci. Czyli jak
    chcesz sobie wymusic inna trase, to Cie mapa poprowadzi na rynek, glowna
    poczte, UM czy jak tam sobie Garmin i jego mapiarze wymyslili.
    Po wpieprzeniu się kilka razy w miasto czlowiek się uczy postepowac z ta
    mydelniczka zeby zachowywala się rozsadniej, aczkolwiek jest to bardzo
    meczace i silnie glupie zachowanie (i tutaj nie wykluczam, ze jakas navi
    na mobilka zachowuje się rownie glupio, juz tu kiedys przytaczalem jak
    niektore potrafia wyznaczac trasy ;-))

    > Z drugiej strony jak sie ma zwykły (papierowy) atlas to też można dojechać
    > do celu bez wiekszego problemu - szczególnie jak sie ma kogoś obok.

    To fakt, z tym ze w naszym kraju papier się szybko starzeje, a dwa to
    nawet majac navi warto wiedziec gdzie się jedzie (bo wszystkie maja
    czasem rozrywkowe pomysly :-)).
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns