  • Data: 2013-01-04 03:38:49
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zl?
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <ka05c6$cs1$1@node1.news.atman.pl>, atm <...@v...pl> wrote:

    > Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc
    > ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby
    > aparat foto, wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej,
    > slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery.

    Mowisz o Defy czy Defy Mini?
    Jesli o Defy, to dziwne. Ex-posiadacz Defy nie potwierdza tych zarzutow
    i bardzo cieplo sie o tym telefonie wyraza. Teraz ma HTC Senstation i
    twierdzi ze poza szybkoscia i wiekszym ekranem zadnych przewag Sensation
    nie widzi. Wrecz przeciwnie.

    Co do dzwieku to twierdzi ze Defy miala rewelacyjny.
    --
    TA