  • 1. Data: 2012-12-07 21:11:20
    Temat: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: Lukaszb <w...@b...net.pl>

    Witam,
    Szukam smartfona dla żony (raczej Android), do ok. 600zł (nowy).
    Wymagania:
    - ma robić w miarę fajne zdjęcia (jak na telefon)
    - z dostępnych modeli najdłuższa praca na baterii
    Pozostałych wymagań nie będę podawał bo spełnia je każdy android.

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-12-08 17:55:58
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-07 21:11, Lukaszb pisze:
> [...]
    > - z dostępnych modeli najdłuższa praca na baterii
    > Pozostałych wymagań nie będę podawał bo spełnia je każdy android.

    Tzn. co spełnia Android - obsługę dwu kart sim, czy obsługę wi-fi?
    Android to w 95% głupawe gierki i raczej do niczego ważnego niepotrzebne
    programiki.

  • 3. Data: 2012-12-08 19:42:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.12.2012 17:55, Trybun pisze:

    > Tzn. co spełnia Android - obsługę dwu kart sim, czy obsługę wi-fi?
    > Android to w 95% głupawe gierki i raczej do niczego ważnego niepotrzebne
    > programiki.
    kiedyś telefon z androidem był "przyzwoity" jak maił co najmnej
    800punktów i 1MHz. jaki nowy telefon z androidem kupisz za 600zł? defy
    mini, jakis kulawy zte, huwaei i alcatel? Wypisz co wchodzi w grę bo tu
    niema w czym wybierać

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-12-08 19:50:43
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > 800punktów i 1MHz. jaki nowy telefon z androidem kupisz za 600zł? defy
    > mini, jakis kulawy zte, huwaei i alcatel? Wypisz co wchodzi w grę bo tu

    Ostatnio pomyslalem, ze kupilbym Defy mini do Endomondo (cos malego i
    lekkiego do biegania byloby fajne). Sadzilem, ze "mini" w nazwie jest
    zobowiazujace.... No i poniekad jest, w pokretny marketingowy sposob.
    Gabaryty samego telefonu to mini-malna roznica w stosunku do pelnej Defy
    natomiast pelne mini Motorola ukryla wewnatrz: mini ekran, mini
    procesor, mini rozdzielczosc ekranu, mini rozdzielczosc aparatu foto,
    mini ilosc wbudowanej pamieci, w specyfikacji nie wymieniaja
    akceleratora grafiki - moze sie zatem okazac ze nie jest nawet mini. To
    wszystko powoduje, ze te telefony na Allegro sa w takiej a nie innej cenie.
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3514&i
    dPhone2=4375

  • 5. Data: 2012-12-08 20:01:54
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.12.2012 19:50, atm pisze:

> [...]
    > wszystko powoduje, ze te telefony na Allegro sa w takiej a nie innej cenie.

    kilka dni temu był wątek na innej grupie, w sprawie rejestracji trasy z
    _jednoczesną_ rejestracją pulsu. Okazuje się że są tanie puslometry
    bezprzewodowe komunikujące się w systemie ANT+ którego.. niema defy, za
    to ma bardziej biznesowy sory erkiskon....

    Tylko że obecne sony z jedną literką w nazwie to też jakieś mini,
    przynajmniej częściowe mini.

    ToMasz

    PS tak czy siak, pełne defy jakieś awaryjne sa. Sam się nadziałem na
    resetujący egzemplarz

  • 6. Data: 2012-12-08 20:45:08
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > przynajmniej częściowe mini.
    >
    > ToMasz
    >

    > PS tak czy siak, pełne defy jakieś awaryjne sa. Sam się nadziałem na

    Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc
    ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby
    aparat foto, wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej,
    slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery. Dwie glowne zalety
    to rozmiar i wodoszczelnosc. W wielu wypadka niedo przecenienia.
    To ja zalozylem watek, o ktorym wspominasz :] Poddalem sie z szukaniem
    zestawu, ktory spelnilby poczatkowe wymagania. Byc moze nawet cos udalo
    by sie dobrac, tyle ze gdy poczytalem na roznych forach narzekania na
    temat kompatybilnosci, utraty polaczenia, chwilowych blednych wskazan to
    ostatecznie podziekowalem, kupie zwykly pulsometr i zadowole sie Defy
    podczas biegania (i tak mam wtedy jakis telefon przy sobie).

  • 7. Data: 2012-12-09 02:51:02
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 08-12-2012 20:45, atm wrote:

> [...]
    >ostatecznie podziekowalem, kupie zwykly pulsometr i zadowole sie Defy
    >podczas biegania (i tak mam wtedy jakis telefon przy sobie).

    Ja polecam Neo V. Co do aplikacji. Bzdura totalna, mam tu prawie cały
    komputer. Tylko ja trafiałem na promocje. Np. ten post jest pisany z
    klienta PhoNews.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 8. Data: 2012-12-09 09:11:54
    Od: Lukaszb <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-12-08 17:55, Trybun pisze:

    > Tzn. co spełnia Android - obsługę dwu kart sim, czy obsługę wi-fi?
    > Android to w 95% głupawe gierki i raczej do niczego ważnego niepotrzebne
    > programiki.

    bez problemu odbiera maile w trybie push, bez problemu z tego maila
    otworzę plik pdf, worda czy excela. Wifi praktycznie nie używam, dwóch
    kart też nie potrzebuję. Gierki jakich używam to pasjans i sudoku, ale i
    np. yanosika już czasem lubię odpalić

    Lukasz

  • 9. Data: 2012-12-09 11:48:57
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 09 Dec 2012 09:11:54 +0100, Lukaszb napisał(a):

> [...]
    > otworzę plik pdf, worda czy excela. Wifi praktycznie nie używam, dwóch
    > kart też nie potrzebuję. Gierki jakich używam to pasjans i sudoku, ale i

    Dokładnie, ja z powodzeniem korzystam przez niego z USENETU, internet to
    standard, bardzo wygodnie, ale wyświetlacz minimum 3.7. Maile bez problemu,
    jest opcja usuwania z serwera itp.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 10. Data: 2012-12-09 14:42:22
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.12.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc
    > ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby
    > aparat foto,

    Dziś jest to telefon o marnych parametrach, niestety dalej najmniejszy
    z tych nadających się do użytku (może już niespecjalnie). A trafił do
    sklepów w 2010. Nie był to topowy model, ale patrząc kryteriami z 2010r.
    nie był zły. Na pewno nie nazwałbym go budżetowym.
    Ekran ma słaby kontrast, ale dobrą rozdzielczość, aparat jest marny,
    prędkość działania, jak na 2010 znośna, dzisiaj jest słabo.
    Jakość obudowy jest BDB, po 2 latach bez żadnego pokrowca, folii itp.

    > wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej,

    Tutaj zupełnie się nie zgadzam, jakość rozmów w defy jest o klasę lepsza
    od przeciętnej. Fakt ustawionej kiedyś przez Nokię na bardzo niskim
    poziomie. Ale też zdecydowanie lepiej od pierwszego SGS i wielu innych.

    > slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery.

    Jw, 2010r ARMv7, 512RAM, ponad 1GB na apki, to nie był budżetowy model.

    > Dwie glowne zalety
    > to rozmiar i wodoszczelnosc. W wielu wypadka niedo przecenienia.

    Niestety nadal nie ma następcy. Nadal łatwo kupić nowy telefon ze
    znacznie starszych/gorszych podzespołów. Jaka jest alternatywa dla Defy?
    Pomijając modele ~4.7" i >1.5kzł. Stary Atrix bez wsparcia, czy nowe
    budżetowe Ace 2? A może Neo V i problemy w stylu jak mając 50MB miejsca
    zaktualizować Gmaila?

    A na pytanie co za 600zł, najłatwiej odpowiedzieć pytaniem: a czego
    rezygnujesz?

    --
    kakmaratgmaildotcom