  • Data: 2012-12-13 07:10:05
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: Lukaszb <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-12 08:15, ...::QRT::... pisze:

    > A na adnroidzie ile ona bedzie działać z wyłączonym, wyświetlaczem? 3h?
    > A z włączonym non-stop? Dociągnie do 1 godziny?

    nie wiem, pewnie tak, ale w aucie telefon i tak jest pod ładowarką -
    przy tylu rozmowach i ciągłym odbieraniu poczty nawet Samsung Solid
    wytrzymywał dwa, max 3 dni (tyle że on raz na 15 minut maila sprawdzał,
    nie miał opcji push)

    > Energie żre to tak ze nawet z podłączoną ładowarką nie daje rady...

    bez przesady, moja ładowarka noname daje radę

    > ale mam za to garmina viste cx. Wyświetlacz 176x220 a wielkość to jakieś 2
    > cale. Działa na bateriach do 30h i w porównaniu z nim android z gps to
    > jakiś praktycznie bezużyteczny gadzet.
    > Nie wspominając o tym ze jest czytelny non stop.

    ty masz takie potrzeby, ja inne. Ja nie jeżdżę rowerem czy też pieszo w
    długie trasy, nawigacji w 90% przypadkach potrzebuję do odnalezienia
    ulicy w danym mieście, w 10% by przeprowadziła mnie przez kilkaset km -
    i do tych 10% mam oddzielne urządzenie, a na codzień przy sobie telefon
    który zawsze mogę wykorzystać do wskazania konkretnego adresu

    > a to te nowe androidy obłsugują flasha ? Bo wydaje mi sie ze już nie.

    ja tam się nie znam, ale do banku zalogować się da...

    > Z androidem jest taki ze albo muły jakieś totalne, albo wielkie patelnie,
    > albo mikro baterie starczające na 12 h umiarkowanego użytkowania.

    no dobra, ale jeśli chciałbym jakiegoś 'nie muła' - to da się coś w tej
    cenie znaleźć?

    Lukasz