  • Data: 2012-12-12 08:58:49
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A na adnroidzie ile ona bedzie działać z wyłączonym, wyświetlaczem? 3h?
    > A z włączonym non-stop? Dociągnie do 1 godziny?
    > Energie żre to tak ze nawet z podłączoną ładowarką nie daje rady...

    Tydzien temu mialem wlaczona Defy z GPSem przez 9h 40min (ekran wlaczony
    przez 2h, GPS nonstop, zostalo 4% akku), co wiecej byla
    w zewnetrznej kieszeni przy temp ok -2C. Z ktorym telefonem miales tak
    krotki czas pracy? Oprocz Androidow mam Garmina 60CSx - to bardzo dobry
    sprzet, jednak brakuje mi mozliwosci wrzucenia podkladu rastrowego.
    Ostatnio zaczalem sie zastanawiac na Montana, niestety zdecydowana
    wiekszosc opini wskazuje na to, ze implementacja rastru w Garminach to
    nadal proteza.

    > ale mam za to garmina viste cx. Wyświetlacz 176x220 a wielkość to jakieś 2
    > cale. Działa na bateriach do 30h i w porównaniu z nim android z gps to
    > jakiś praktycznie bezużyteczny gadzet.

    Naprawde? Moj zegarek z siedmioma melodyjkami ciagnie ze dwa lata, zatem
    jest duzo lepszy od Visty ;]
    A na powaznie, przejrzyj info na temat aplikacji Androzic:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.an
    drozic&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNv
    bS5hbmRyb3ppYyJd
    Mozna w ten sposob ladowac skalibrowane pod Ozim mapy, jak dla mnie
    rewelacja.

    > Nie wspominając o tym ze jest czytelny non stop.
    Zapominasz chyba, ze Garmin popelnil rowniez cos takiego jak Oregon a co
    wciaz jest w sprzedazy:
    http://stephencreek.com/gpsreview/montana/nobak1.jpg
    A to jest bardziej wspolczesny sprzet od Visty.
    Masz racje, tak czy siak Garminy sa bardziej czytelne w sloncu niz
    smartfony, jednak placi sie za to jakoscia obrazu w kazdych innych
    warunkach.