  • Data: 2012-12-10 22:19:20
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2012 14:51, Trybun pisze:

    > Mam to wszystko w Monte który nie ma Androida. Oczywiście poza dwoma
    > slotami na karty SIM. Yanosika piszesz, a więc telefon musi mieć moduł
    > GPS. Generalnie, hardware, to podstawa a nie ilość aplikacji na
    > androida. Bez sprzętu i tak nie uruchomi się np. Yanosika.

    nie zrozumie tego nikt kto nie miał telefonu z systemem operacyjnym...
    Jaką nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapę?
    Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach? To ikonki
    możesz powyświetlać! Jakie masz programy do geochachingu? słowniki?
    PRzeglądarkę www? bez flasha? Wiem że preszkadza, ale czasami jakoś
    trzeba przez niego przebnąć aby cośtam na www naklikać. Jak chcesz
    obejrzeć film to go najpierw musisz skonwertować? PDFa będziesz czytał
    na 400 punktach? ale takeigo zrobionego z txt, gdzie się jeszcze
    wszystko samo formatuje na małym ekranie chyba tylko. szkoda pisać
    PAmiętam jak kumpel dał się nabrać na jakiegoś samsunga (wawe czy
    cośtam), telefon zajebisty, szybki, ale zero softu. zero totalne.
    filmiki mu odtwarzał tylko te co sam nakręcił. JA wtedy mialem jakiegoś
    starego PDa z WM5. mimo swojej powolności robił wszystko co miał robić.

    Reasumując:
    DAj sobie spokój z zachwalaniem na tej grupie zalet tego typu sprzętu
    do wątkotwórcy po raz kolejny. jak masz 600zł to kup normalny mały
    telefon za 100zł i dozbieraj kasę. JAk kupisz jakąś padakę z androidem,
    to zrazisz się do androida i zmarnujesz kupę kasy. celuj w Arc S,
    sgs2... Naperwno LG lub HTC motorola też mają godne uwagi telefony, ale
    nie za 600zł nówki.