  • Data: 2012-12-11 10:00:05
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.12.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Zalezy mi na tym, zeby jeden z moich telefonow byl wodoszczelny.

    Każdy powinien być, to sprzęt do użytku na zewnątrz. Bez konieczności
    kombinowania z wymyślnymi ubrankami.

    > Do
    > niedawna bralem pod uwage zrezygnowanie z SGS2 i Defy na rzecz majacego
    > niedlugo sie ukazac Sony Xperia V. W koncu bedzie to wiekszy
    > wodoszczelny telefon, z calkiem dobrymi komponentami. Fajnie tez
    > rozwiazali ladowanie: posiadajac dedykowana stacje dokujaca nie trzeba
    > bedzie codziennie lub co drugi dzien otwierac klapki. Beda niezakryte
    > dedykowane styki:

    to fajne rozwiązanie, tylko czy zniesie słoną wodę itp.

    > http://www.sonymobile.com/pl/products/phones/xperia-
    v/
    > http://www.sonymobile.com/pl/products/accessories/ch
    arging-dock-dk25/
    > Obecnie jednak nie jestem pewny zmiany, jednak fajnie miec w plenerze
    > Defy, ktora jesli utopie to powiem trudno, poza tym ostatnio sporo
    > zyskala w moich oczach gdy podczas korzystania z aplikacji Androzic wraz
    > w ciagle wlaczonym gpsem wytrzymala 9h 40min.

    Defy ma parę zalet które sprawiają że trudno mi znaleźć zastępstwo, jednak
    na co dzień jest już zwyczajnie za wolna.

    --
    kakmaratgmaildotcom