  • Data: 2012-12-12 09:48:28
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: qrt <n...@...meijla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Dec 2012 08:58:49 +0100, atm napisał(a):

    > Tydzien temu mialem wlaczona Defy z GPSem przez 9h 40min (ekran wlaczony
    > przez 2h, GPS nonstop, zostalo 4% akku), co wiecej byla
    > w zewnetrznej kieszeni przy temp ok -2C. Z ktorym telefonem miales tak
    > krotki czas pracy?

    to było galaxy gio. Czas sie tyczył działania z aplikacją endomodo.

    > Oprocz Androidow mam Garmina 60CSx - to bardzo dobry
    > sprzet, jednak brakuje mi mozliwosci wrzucenia podkladu rastrowego.

    mi w sumie nie brakuje. papierową mapę i tak mam (choć nie zawsze) a
    nawigacja w terenie to służy mi głownie do określania czy idę lub jade (na
    rowerze) w kierunku celu (waypointu) czy raczej już nie :)

    > Zapominasz chyba, ze Garmin popelnil rowniez cos takiego jak Oregon a co
    > wciaz jest w sprzedazy:
    > http://stephencreek.com/gpsreview/montana/nobak1.jpg
    > A to jest bardziej wspolczesny sprzet od Visty.

    no ale mi nie jest taki potrzebny - vista moze jest i archaiczna ale działa
    dobrze.

    > Masz racje, tak czy siak Garminy sa bardziej czytelne w sloncu niz
    > smartfony, jednak placi sie za to jakoscia obrazu w kazdych innych
    > warunkach.

    tutaj mam inne zdanie - vista bez podświetlenie jest w słońcu rewelacyjnie
    czytelna. W innych warunkach wystarczy poprostu włączyć podświetlenie.
    A jakość obrazu? tak naprawde nie jestem przekonany czy lepsza jest
    *naprawde* potrzebna. Jadąc rowerem i patrząc na wyświetlacz i tak nie
    zauważy sie szczegółów.
    Nie ma sie też co ekscytować wyścigiem na ppi - jakiś czas temu próbowałem
    oglądać mobilne strony (bez możliwości skalowania) na noki e6 (640 x 480
    2,5 cala) i nie było to przyjemnie doznanie.