  • Data: 2012-12-11 17:13:21
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: Lukaszb <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-10 22:19, ToMasz pisze:

> [...]

    wyszedłem z założenia że większość androidowców ma

    Generalnie, hardware, to podstawa a nie ilość aplikacji na

    wiem, dlatego pytam czy da się taki sprzęt kupić w rozsądnej cenie.
    Co do aplikacji - na bramę/furtkę będę miał kamerkę, z tego powodu nie
    montowałem wideodomofonu a zwykły domofon - tyle że do obsługi kamer
    cctv potrzebna jest aplikacja - a te to tylko na androida i ifona

    > nie zrozumie tego nikt kto nie miał telefonu z systemem operacyjnym...
    > Jaką nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapę?
    > Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach?

    mam Xperię Active. Z telefonu jestem zadowolony, mały, mieści się
    wszędzie, może na niego woda nakapać, ekran dla mnie wystarczający i
    używam go jako nawigacji (sporadycznie, jak bym częściej potrzebował to
    tylko oddzielne urządzenie) - a ma o ile pamiętam niewiele ponad 3 cale

    > JAk kupisz jakąś padakę z androidem,
    > to zrazisz się do androida i zmarnujesz kupę kasy. celuj w Arc S,
    > sgs2...

    nie chcę takiej wielkiej cegły, żona też nie, do przeglądania internetu
    mam laptopa, a te 3" w xperii wystarcza mi do odczytania maila i
    otworzenia z niego załącznika (nie do edycji, a do odczytu konkretnych
    danych których moja praca wymaga)

    p.s. piszę z drugiego serwera bo postów z aioe.org nie wszyscy widzą - a
    na news.task nietety nie działa mi np. pl.misc.samochody :/

    Lukasz