    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Date: Sun, 9 Dec 2012 13:42:22 +0000 (UTC)

    Dnia 08.12.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc
    > ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby
    > aparat foto,

    Dziś jest to telefon o marnych parametrach, niestety dalej najmniejszy
    z tych nadających się do użytku (może już niespecjalnie). A trafił do
    sklepów w 2010. Nie był to topowy model, ale patrząc kryteriami z 2010r.
    nie był zły. Na pewno nie nazwałbym go budżetowym.
    Ekran ma słaby kontrast, ale dobrą rozdzielczość, aparat jest marny,
    prędkość działania, jak na 2010 znośna, dzisiaj jest słabo.
    Jakość obudowy jest BDB, po 2 latach bez żadnego pokrowca, folii itp.

    > wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej,

    Tutaj zupełnie się nie zgadzam, jakość rozmów w defy jest o klasę lepsza
    od przeciętnej. Fakt ustawionej kiedyś przez Nokię na bardzo niskim
    poziomie. Ale też zdecydowanie lepiej od pierwszego SGS i wielu innych.

    > slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery.

    Jw, 2010r ARMv7, 512RAM, ponad 1GB na apki, to nie był budżetowy model.

    > Dwie glowne zalety
    > to rozmiar i wodoszczelnosc. W wielu wypadka niedo przecenienia.

    Niestety nadal nie ma następcy. Nadal łatwo kupić nowy telefon ze
    znacznie starszych/gorszych podzespołów. Jaka jest alternatywa dla Defy?
    Pomijając modele ~4.7" i >1.5kzł. Stary Atrix bez wsparcia, czy nowe
    budżetowe Ace 2? A może Neo V i problemy w stylu jak mając 50MB miejsca
    zaktualizować Gmaila?

    A na pytanie co za 600zł, najłatwiej odpowiedzieć pytaniem: a czego
    rezygnujesz?

    --
    kakmaratgmaildotcom