-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Tue, 09 Oct 2012 12:16:06 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
References: <8gcbnvrw8sa2$.5muyityfa2ua$.dlg@40tude.net>
<k4trr1$f94$1@mx1.internetia.pl>
<93fcktzv9oid$.o9b9g3ylbhy2.dlg@40tude.net>
<1htom6to78imu$.dlg@rower.power.pl> <k4u0ka$pbn$2@node2.news.atman.pl>
<507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1349777775 4865 159.253.247.138 (9 Oct 2012 10:16:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2012 10:16:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468038
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-09 12:01, LEPEK pisze:
> W dniu 2012-10-09 09:43, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2012-10-09 09:10, mister pisze:
>>> W dniu 2012-10-08 22:14, jerzu pisze:
>>>> To na zdjęciu raczej nie jest zarejestrowane na 3,5 tony.
>>>
>>> wcale.
>>> "Przykładem takiego procederu są wielokrotnie zarejestrowane przejazdy
>>> samochodu ciężarowego Renault Mascott - typ 150.65 - o masie całkowitej
>>> 3,5 tony, masie własnej 2940 kg i ładowności 560 kg.
>>> Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
>>> miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej niż
>>> 7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
>>> jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony"
>>> http://www.gitd.gov.pl/content/przeciazenia-w-pojezd
zie-o-dmc-do-35-tony
>>
>> Nie mam bladego pojęcia co tam nawypisywali i co było w dowodzie, ale
>> Renault Mascott typ 150.65 jak najbardziej może mieć dużo więcej, np.
>> 6,5 tony.
>
> Choćby z tego, co sam zacytowałeś wynika, że akurat ten konkretny jest
> zarejestrowany na 3,5 t.
W artykule jest mowa o "przeciążaniu", a tutaj mamy raczej przekręt
przy rejestracji, a nie "przeciążenie" "bezpośrednio zagrażające
bezpieczeństwu ruchu drogowego".
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.12 12:43 J.F
- 09.10.12 13:29 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:06 J.F
- 09.10.12 14:34 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:45 LEPEK
- 09.10.12 14:51 LEPEK
- 09.10.12 15:02 Artur Maśląg
- 09.10.12 15:16 Adam Płaszczyca
- 09.10.12 16:15 Jakub Witkowski
- 09.10.12 17:03 jerzu
- 09.10.12 17:05 jerzu
- 09.10.12 17:28 Artur Maśląg
- 09.10.12 18:46 J.F
- 09.10.12 20:42 MadMan
- 09.10.12 20:57 liquidmolly
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe