-
Data: 2012-10-09 13:29:16
Temat: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-10-09 12:43, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
>>>> "Przykładem takiego procederu są wielokrotnie zarejestrowane przejazdy
>>>> samochodu ciężarowego Renault Mascott - typ 150.65 - o masie całkowitej
>>>> 3,5 tony, masie własnej 2940 kg i ładowności 560 kg.
>>> Choćby z tego, co sam zacytowałeś wynika, że akurat ten konkretny jest
>>> zarejestrowany na 3,5 t.
>> W artykule jest mowa o "przeciążaniu", a tutaj mamy raczej przekręt
>> przy rejestracji,
>
> Watpie czy przekret - raczej po prostu Renault robil tez taka wersje.
Nie takie rzeczy ludzie robili - Ty naprawdę wierzysz, że wersja
o ładowności 500 kg bez problemu wozi 4 tony?
> Dziwna co prawda troche, bo wiele tam na ladunek nie zostaje, a jak kto
> styropianiem handluje, to niepotrzebnie sie te 3 tony wozi.
Styropian w kontenerze?
> Ale byc moze w calej europie byli chetni na drobne oszustwa :-)
Chętni pewnie są.
>> a nie "przeciążenie" "bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu ruchu
>> drogowego".
>
> A ktos pisal o zagrozeniu ?
Pisał, tylko trzeba było przeczytać:
<cite>
Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej niż
7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony!!!
Dopuszczający się tego typu naruszeń kierowca pojazdu bezpośrednio
zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Przeładowując pojazd w takiej
skali nie sposób przewidzieć jak on się zachowa w sytuacji wymagającej
wykonania gwałtownego manewru lub hamowania. Permanentne przeładowywanie
doprowadza również często do nagłych awarii pojazdu, które mogą skończyć
się wypadkiem drogowym.
</cite>
> Tym niemniej jestem ciekaw czy taka wersja byla zrobiona tak samo ja te
> najciezsze, sprezyny w zawieszeniu dalbym chyba delikatniejsze ... po co
> takie sztywne, jesli nie zamierzamy wozic 3.5t ladunku :-)
Nie, niczym się nie różniły :>
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.12 14:06 J.F
- 09.10.12 14:34 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:45 LEPEK
- 09.10.12 14:51 LEPEK
- 09.10.12 15:02 Artur Maśląg
- 09.10.12 15:16 Adam Płaszczyca
- 09.10.12 16:15 Jakub Witkowski
- 09.10.12 17:03 jerzu
- 09.10.12 17:05 jerzu
- 09.10.12 17:28 Artur Maśląg
- 09.10.12 18:46 J.F
- 09.10.12 20:42 MadMan
- 09.10.12 20:57 liquidmolly
- 09.10.12 21:06 MadMan
- 09.10.12 21:17 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe