eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
  • Data: 2012-10-09 13:29:16
    Temat: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-10-09 12:43, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >>>> "Przykładem takiego procederu są wielokrotnie zarejestrowane przejazdy
    >>>> samochodu ciężarowego Renault Mascott - typ 150.65 - o masie całkowitej
    >>>> 3,5 tony, masie własnej 2940 kg i ładowności 560 kg.
    >>> Choćby z tego, co sam zacytowałeś wynika, że akurat ten konkretny jest
    >>> zarejestrowany na 3,5 t.
    >> W artykule jest mowa o "przeciążaniu", a tutaj mamy raczej przekręt
    >> przy rejestracji,
    >
    > Watpie czy przekret - raczej po prostu Renault robil tez taka wersje.

    Nie takie rzeczy ludzie robili - Ty naprawdę wierzysz, że wersja
    o ładowności 500 kg bez problemu wozi 4 tony?

    > Dziwna co prawda troche, bo wiele tam na ladunek nie zostaje, a jak kto
    > styropianiem handluje, to niepotrzebnie sie te 3 tony wozi.

    Styropian w kontenerze?

    > Ale byc moze w calej europie byli chetni na drobne oszustwa :-)

    Chętni pewnie są.

    >> a nie "przeciążenie" "bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu ruchu
    >> drogowego".
    >
    > A ktos pisal o zagrozeniu ?

    Pisał, tylko trzeba było przeczytać:
    <cite>
    Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
    miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej niż
    7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
    jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony!!!
    Dopuszczający się tego typu naruszeń kierowca pojazdu bezpośrednio
    zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Przeładowując pojazd w takiej
    skali nie sposób przewidzieć jak on się zachowa w sytuacji wymagającej
    wykonania gwałtownego manewru lub hamowania. Permanentne przeładowywanie
    doprowadza również często do nagłych awarii pojazdu, które mogą skończyć
    się wypadkiem drogowym.
    </cite>

    > Tym niemniej jestem ciekaw czy taka wersja byla zrobiona tak samo ja te
    > najciezsze, sprezyny w zawieszeniu dalbym chyba delikatniejsze ... po co
    > takie sztywne, jesli nie zamierzamy wozic 3.5t ladunku :-)

    Nie, niczym się nie różniły :>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: