  • Data: 2011-10-24 23:49:38
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-24 22:28, nadir pisze:

    > Jak najbardziej poważnie.
    > Co prawda nie mam samochodu na CNG(choć miałem okazję takim jeździć) ale
    > gdyby dało się kupić kompresor za podaną kwotę, to praktycznie od zaraz
    > zaczynam szukać samochodu na CNG.
    > Jednak chciałbym mieć jakąś gwarancję, że nie wywalę w powietrze siebie
    > i pół osiedla, oraz że sprzęt wytrzyma kilka lat, a nie tygodni....

    czyli wymiękasz, stawiasz dodatkowe warunki o których nie było mowy
    wcześniej.

    dozorowi podlegają zbiorniki ciśnieniowe - przy takim ciśnieniu może się
    okazać że nawet osuszacz spełnia warunki (V*P) i łapie się na dozór
    ale gdyby nie dawać osuszaczy.... to sama sprężarka się nie łapie.
    Niestety aby napełniać zbiorniki ciśnieniowe to sam musisz posiadać
    uprawnienia ;-)

    poza tym o czym mowa, chcesz na krzywy ryj pompować gaz a dupę zawracasz
    kwitkami?

    jednym słowem dostaniesz sprężarkę, z gwarancja np. na rok, a przegląd
    sobie rób na własny koszt we własnym zakresie, to chyba uczciwe co?