  • Data: 2011-10-25 18:57:15
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W ciemno to ja wezmę urządzenie, które odpowiada parametrom jakie ma to,
    > które podałem w swoim linku i będzie kosztowało mniej niż 3000.

    no to teraz w końcu zrozumiałem.
    ja ze swojej strony też chciałbym dostać coś za darmoszkę ;-)

    > A Ty chcesz mi wcisnąć jakiś złom z NRD.

    Nie chcę Ci wcisnąć.
    po prostu przyjąłem (jak widać błędnie), że chcesz urządzenie o
    podstawowej funkcjonalności
    czyli:
    nielegalna transfuzja gazu ziemnego do zbiorników przenośnych 20MPa.

    i to zmotywowało mnie do myślenia czy nie dałoby się za kwotę 3000zł
    zbudować sprężarki.
    a tu się piętrzą trudności.. gwarancja, decyzja UDT, aktualny przegląd,
    pewnie jeszcze faktura VAT, a w kolejce czeka wykonanie przyłącza
    gazowego (z projektem!), przewody wydawcze...
    ;-)))

    pozostaje Ci pojechać na stację CNG.