  • 1. Data: 2011-10-23 11:30:33
    Temat: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Doporowadzany powoli do zalamania nerwowego, mam do Was pytanie. Co
    proponujecie jako zamiennik dla benzyny ze stacji? Cos w stylu opalu tylko
    na benzyne. Szukalem troche na necie ale nic nie widze, co mozna by latwo
    zaadaptowac do jazdy choc odrobine tanszej? Moze jakas ekstrakcyjna z
    domieszkami? Rozpuszczalniki odpadaja bo zezra uklad paliwowy, ale moze
    macie jakies pomysly, patenty? Nawet juz nie chodzi o pieniadze, ale o
    aspekt czysto moralny, jak mozna utrzymywac takie ceny ? Gaz odpada, bo juz
    niedlugo ma byc po 3,6 w zwiazku z wprowadzaniem podatkow przez EU.
    Oczywiscie rzad nie protestuje bo bedzie mial wieksze wplywy...

    st.

  • 2. Data: 2011-10-23 11:35:27
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 11:30:33 +0200, stabillo napisał(a):

    > (...)

    Nic lepszego niz etanol CHYBA nie znajdziesz, z tym ze - o ile wiem -
    przerobka jest prosta tylko w gaznikowcach.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-10-23 11:52:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 11:30, stabillo pisze:
    > Witam!
    > Doporowadzany powoli do zalamania nerwowego, mam do Was pytanie. Co

    Daleko masz na Białoruś? :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-10-23 12:04:48
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Daleko masz na Białoruś? :)

    tez o tym mysle, zastanawiam sie zeby pojechac z przyczepka i zbiornikiem
    1000 L :

    http://allegro.pl/zbiornik-zbiorniki-1000-l-baniak-p
    ojemnik-1000l-i1866605757.html

    zeby kupic sobie na rok. Latwo jest kupic pod granica taka ilosc? Jestem z
    WWA, ale moge zrobic taka wycieczke.

  • 5. Data: 2011-10-23 12:16:07
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > niedlugo ma byc po 3,6 w zwiazku z wprowadzaniem podatkow przez EU.
    > Oczywiscie rzad nie protestuje bo bedzie mial wieksze wplywy...

    Niestety, nie ma łatwego rozwiązania.
    Europa się pogrąża przez rządy socjalistów, którzy koniecznie chcą za
    nas decydować o wszystkim, w tym o tym, na co wydajemy pieniądze. To
    skutkuje nieustającym podnoszeniem podatków. Aż do momentu, gdy ten
    system się zawali. Na szczęście koniec jest już blisko.

    Pozostaje przeczekać oszczędzając i racjonalizując jeżdżenie. Spadną
    obroty firm paliwowych to kierowcy zyskają potężnego sojusznika w walce
    z podatkami paliwowymi.

  • 6. Data: 2011-10-23 12:17:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 12:04, stabillo pisze:
> [...]
    ojemnik-1000l-i1866605757.html

    > zeby kupic sobie na rok. Latwo jest kupic pod granica taka ilosc? Jestem z

    Wszystko fajnie ale jednorazowo możesz przewozić tyle ile wchodzi do
    zbiornika samochodu (oryginalnego zbiornika) plus 10l w kanistrze. :/

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-10-23 12:18:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-23, stabillo <c...@o...eu> wrote:

> [...]
    ojemnik-1000l-i1866605757.html

    > zeby kupic sobie na rok. Latwo jest kupic pod granica taka ilosc? Jestem z

    A jak przejedziesz przez granicę?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-10-23 12:29:41
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    ojemnik-1000l-i1866605757.html

    > zeby kupic sobie na rok. Latwo jest kupic pod granica taka ilosc? Jestem z

    To sie przyszykuj na zalplacenie cla i akcyzy i VAT
    Litr pewnie cie wyniesie z jakies 7-10zl, bo jak rozumiem koncesje na
    obrot paliwami posiadasz? ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2011-10-23 12:34:55
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Pozostaje przeczekać oszczędzając i racjonalizując jeżdżenie. Spadną
    > obroty firm paliwowych to kierowcy zyskają potężnego sojusznika w walce z
    > podatkami paliwowymi.

    Problem jest w tym, ze mozliwosci racjonalizacji jezdzenia w wielu
    przypadkach to oszczednosc kilku % miesiecznego przebiegu. Ja do pracy i do
    Wroclawia mam ponad 20 kilosow i pomimo dotowanych autobusow (140 zl za
    miesieczny aglomeracyjny z uwzglednieinem MPK) nie lubie marznac na
    przystanku i tracic czas i zawsze wybiore samochod (przynajmniej przy
    obecnych cechac benzyny - chyba i tak mamy najtaniej w UE). Co innego jakbym
    mieszkal w miescie i mial dobre polaczenia tramwajowe.

    Dysiek

  • 10. Data: 2011-10-23 12:36:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Gaz odpada, bo juz niedlugo ma byc po 3,6 w zwiazku z wprowadzaniem
    > podatkow przez EU.

    ty nie patrz na względną cene LPG tylko na różnice w cenie między jednym a
    drugim paliwem w tym samym czasie..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł